2013-04-30

Arctej

Sajnos ezt sem én találtam föl, hanem egy másik anyuka valahol, valamikor...mindenesetre én a Krémmánián akadtam az ötletre a véleményezések között.

Azt, hogy babák fürdetésére mennyire alkalmas a mosdókenőcs, én nem tudom, mert csúszik, mint a fene, szóval ki sem próbáltam biztonságtechnikai okokból..:D Azt sem mondom, hogy teljesen bio, mert nem. Azonban még mindig jobb, mint sok más társa, amely a boltok polcain roskadozik, tele vegyszerekkel. Ez a naturlandos verzió egyáltalán nem drága, talán olyan 300 ft körül van, és jó sokáig elég, akármire is használja az ember. :) Érzékeny bőrűek is nyugodt szívvel használhatják.

A recept tehát a következő:

Hozzávalók:

naturlandos mosdókenőcs
szénsavmentes ásványvíz
pumpás flakon (pl.: kiürült folyékony szappanos)

A kenőcsből egy adagot kinyomunk, némi ásványvízzel elkeverjük, annyival, hogy krémállagnál valamivel hígabb készítményt kapjunk. Olyan arctejes állagot..:) Keverjük jól el, ne maradjanak benne csomók. Öntsük a flakonba, rázzuk össze még egyszer, majd vattapamacsra kinyomva belőle töröljük át vele az arcunkat.





El tudom képzelni tusfürdőként is, kicsit sűrűbbre hagyva, esetleg némi illóolajjal felturbózva.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése