2013-04-17

Edények tisztítása súrolás nélkül

Amióta ráakadtam még nem volt alkalmam kipróbálni..aztán a héten leégett kicsit a tarhonyám, beraktam a mosogatógépbe az edényt, de foltokban maradtak égett részek az alján.
így teszteltem:

Az edény alját beszórtam szódabikarbónával, felöntöttem egy ujjnyi vízzel, és föltettem a tűzhelyre melegedni. Amikor a víz már gyöngyözik, akkor lehúzzuk a tűzről és állni hagyjuk. (ezután kis idő múlva, ha már kíváncsiságból megpiszkálod egy fakanállal, akkor látszódik, hogy felolvadnak az odaégett részek). Hagyjuk kihűlni, a szódabikarbóna vissza fog kristályosodni. Ezután simán egy puha szivaccsal egyetlen mozdulattal el tudjuk távolítani az odaégett részeket. Megúsztam hát a súrolást.:D


Az ötletet nem tudom hol találtam. Ha valaki ráismer majd, sikítson.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése