2013-04-22

Kakaófolt

Megbüntették a Vanish céget, mert a reklámjaikban azt reklámozzák, hogy a Vanish oxy action kihozza a kakaófoltot a ruhákból.
A friss kakaófoltot egyébként viszonylag könnyű eltávolítani, azonban néhány órával a folt keletkezése után már:
"A kakaófolt eltávolítása például "tudományos feladat", mert a zsír és tojásfehérje mellett sötét pingment anyagokat is tartalmaz."

Nos...a fiam a vadonatúj és méregdrága hiperszuper divatos melegítőjének a felsejét az oviban megajándékozta egy szép adag kakaóval...
Próbáltam sörrel, ami állítólag hatásos, a régi jól bevált népi szokások szerint..de szerintem a sör maximum az épphogy megszáradt folttal bánhat el..mert nálam nem hozott sikert...

Kutatni kezdtem:

Két verziót találtam:
1. Forró tejbe áztassuk be, majd jó alaposan mossuk ki mosószerrel.

2. Meleg glicerint öntsünk a foltra, hagyjuk hatni pár órát, majd öntsünk rá újra meleg glicerint, dörzsölgessük, majd alaposan öblítsük ki.

Ezzel a kettes verzióval kezdtem..remélem hatásos lesz, eredményről majd beszámolok.

Jah, van még egy szalmiákszeszes verzió is, de szerintem, ha a glicerin nem hat, akko
r az sem fog.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése