2013-04-21

Zsírfolt eltávolítása kényes anyagokból

Őszintén szólva az alábbi praktika nekem csak friss folt esetén vált be. Elég macerásnak találtam, de mivel bejött, megosztom veletek:

A foltot beszórjuk hintőporral, letakarjuk egy enyhén nedves ruhával (én textilpelust használtam), majd langyosra melegített vasalóval átvasaljuk..
Őszintén: vagy nyolcszor eljátszottam a műveletet, mire kiszedte a foltot, és mosás után tényleg nyoma sem maradt..szóval nem a kedvencem ez a mutatvány.:D
Viszont jól jöhet egy egy kedvenc, kényes felsőnél, vagy nadrágnál, szép terítőnél.

Egyébként a friss foltra tökéletesen megfelel az is, ha jar vagy pur mosogatószert dörzsölünk bele, de mivel az tele van vegyszerekkel nekem az nincsen itthon. Frosch mosogatószerrel pedig nem lett tökéletes az eredmény.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése