2013-04-18

Popsitörlő #2

Törpilla törlőkendőjével már megismerkedhettünk itt, és szerintem ez a recept úti kéztörlőnek több, mint kiváló. Ha viszont tényleg babapopsira szánjuk, az egyetlen bajom a babafürdetővel van. Biztosan jó az, ha az a fürdető rajta marad a gyerek bőrén, ami egyébként is erősen igénybe van véve, hiszen benn pácolódik a pelenkában folyamatosan?

Nos, mivel hamarosan hosszabb útra megyünk, valamit ki kellett találnom megoldásnak. Körülnéztem itthon, mi lenne kéznél, és találtam mindent, ami szerintem szükséges :)

Tehát:

25 db filcbetét (mi mosható pelenkát használunk, abba való, itt bababoltokban lehet kapni, Magyarországon valószínűleg szinten; de ugyanúgy csinálhatjuk jó minőségű papírtörlőből is, mint az eredeti receptben)
diónyi mosdókenőcs (én csak a Naturlandosat ismerem, nem tudom, van-e másik; lényeg, hogy hidrofil krém legyen, ami vízben oldódik)
mogyorónyi popsikrém (bármilyen, amit egyébként használunk, és bevált)
1,2 dl víz

Elkészítése:

A 25 filcbetétet keresztben kettévágjuk, így kapunk 50 db, kb. kéttenyérnyi lapot:


Kimérjük a mosdókenőcsöt és a popsikrémet (nyugodtan rakjátok közvetlenül egy bögrébe, amiben össze tudjátok keverni, én csak azért tettem vágódeszkára, hogy látszódjanak az arányok):


...majd a keveréket feloldjuk a meleg vízben (nem kell forralni!):


A törlőkendőket egy dobozba tesszük, legyen picit nagyobb, mint a törlőkendők, hogy az oldalára is tudjunk önteni a löttyből:


Kicsit átnyomkodjuk, hogy mindenhová jusson folyadék, majd célszerű egy jól záródó zacsiba tenni, hogy ne száradjon ki. Az én megoldásom:



Sajnos ebből a zacskóból elég kényelmetlen kihalászni a törlőkendőket, úgyhogy szétnéztem a DM-ben, és ím, mit találtam legnagyobb örömömre (a Babylove törlőkendő dobozkája):


Már csak a zacsira kell vágni a megfelelő helyre egy lyukat, és már kész is. Ügyesebbek átműthetik a törlőkendő csomagolásáról a többször-használatos ragadós fület is (merthogy a dobozka kendő nélkül nem kapható, de egye fene, ennyi belefér...).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése