2013-04-22

A törlőkendő és a pillanatragasztó esete

Pampers..sok helyen olvastam, hogy a sensitive változata oldja a körömlakkot, a hagyományos pampers pedig kiválóan szedi ki az anyagokból a kávé és csoki foltokat.

Tegnap kaptunk belőle, ráadásul hármas pakkot..
Úgy adódott, hogy este azt a bizonyos nagyon erős pillanatragasztót használtam, amivel az ember a plafonra is tud ragadni (és ugye ezt tesztelték is Sebestyén Balázsék, Vadon Janin). Én fekete zseníliadrótot ragasztottam vele kinder tojáshoz, és valahogy annyira hozzámragadt, hogy ollóval kellett levágni "magamról". Ezek után úgy néztem ki, mint Pókember a tapadókorongos ujjaival, köszönhetően a fekete zseníliának.
Gondoltam teszek egy próbát..betekertem a törlővel az ujjaim és szinte facsartam ki a nedvességet az anyagból. Egy idő után (sajnos elég rövid idő után) elfáradt a bőrömhöz tapadt ragasztó, és egyben leváltak az odaragadt darabok...nem tudom milyen összetevő lehet az, ami oldja a ciano-akrilátot, és jót tesz a baba bőrének....?

Úgyhogy ma reggel repültek a mosógépbe, mind a 3 doboznyi kendő, kimostam őket, és majd átitatom a házilag készített folyadékkal.


Mindezek ellenére be kell valljam..az illata még mindig tetszik...:(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése