2013-04-21

Vasalok ezerrel

Úgy érzem másból sem áll a napom, csak vasalásból..készítem elő a bébiruhákat, és mivel ismerőstől vettük őket, nem csak egy kezdőkészlet van belőle, hanem a pici egy éves koráig kb..egy nagy halom. És hát közben mosok is, így vasalok a nagyobbikra meg az embörre is.
Általában ülve, tv-t nézek közben, vagy híreket olvasok a neten..stb..és persze vasalok. Aminek a vasaló talpa látja kárát.:) És amikor a Télapó ünnepségre a fiam fehér ingébe színt vasaltam a foltos talp miatt, akkor tudtam, hogy nem halogathatom tovább.

Nézegettem, kutakodtam, a legtöbb helyen ecet és só keverékét írják, de most unom az ecetet kicsit. Nem tudom miért.:))

Szóval szódabikarbónás pasztát csináltam vízzel..egy kanál szódabikarbónához csepegtettem a vizet, hogy egy jó kis pasztát kapjak..tudjátok, jó nedves, de nem folyékony. Na ezzel átdörzsöltem a kihűlt (az enyém még langyos volt, nem lett baja) vasaló talpát először kézzel, majd egy szivaccsal is rásegítettem, de minden erőlködést mellőzve. A végeredmény tökéletes lett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése