2013-04-22

Hagymás toroköblögető fájós torokra


Tegnap láttam félálomban a Kerti patika műsorban, a spektrum home-on.
Most pihen a hűtőben.

Hozzávalók:

1 darab nagyobb vöröshagyma
fél chili paprika
2 citrom leve (nekem egy volt itthon, azt csavartam bele, meg némi citromlevet)
1 evőkanál só

A hagymát jó apróra vágjuk.
Rádobjuk a vékonyra felkarikázott fél paprikát, rácsavarjuk a citromlevet, hozzáadjuk a sót. Összekeverjük és letakarva berakjuk a hűtőbe pihenni. így összeérnek az alapanyagok, kevésbé lesz erős, és gondolom levet is fog ereszteni még.

A hűtőből egy óra múlva lehet kivenni. Le kell szűrni és a keletkezett lével gargalizálni. Naponta egyszer kétszer kell alkalmazni, amíg fáj vagy kapar a torok.
A hibája egyelőre annyi, hogy mindennap frisset kell belőle csinálni.:)

Jah, a paprikának frissnek kell lennie..az enyém száraz volt, beraktam egy kis időre vízbe, hogy frissüljön valamennyit.:D
Ahogy utánanéztem a hagyma fertőtlenít, gyulladást csökkent, míg a csili paprika nyákoldó..ugyebár.:D Na de mindemellett fájdalomcsillapító is.;)

Tesztelés után beszámolok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése