2013-04-09

Törpilla előszava



Régen minden más volt. Nem voltam tudatos, nem is akartam az lenni. Imádtam a kemikáliák illatát, mindig örömmel próbáltam ki az újabbnál újabb, és márkásabbnál márkásabb vegyszereket. Mindenhová kellett illat, még a vasalóba is...ez az, amiről egyébként ma sem vagyok hajlandó lemondani, de erről majd később.
Szóval jött a gyerek, jött az allergia, az állandó kínlódások, és valamit tennem kellett.

Én azonban rosszul voltam attól, hogy mindenki az ecettel jött nekem. Kipróbáltam, de nem éreztem azt, hogy én tényleg tettem volna bármit is azért, hogy tisztaság legyen. Nem volt meg az a plusz érzés, az a jó....ekkor kezdtem el kutatni. :)
Kezdetekben csak olyasmit használtam, ami megtalálható minden átlagos háztartásban, nem akartam beleölni egy csomó pénzt a semmibe..ugyanis biztos voltam a sikertelenségben. :))
Aztán megérkezett az első hűűűű élmény, és onnantól kezdve már csak sodortak az események. Vigyázni kell, függőséget okoz, és akkor bizony nagyon sokba is kerülhet. Próbálok azonban tudatos maradni, és csak olyan dolgokat készíteni, ami olcsó, gyors, és a mindennapokban is hasznát veszem.
A tisztítószereknél törekszem az egészségre, az ártalmas anyagok mellőzésére, és a hozzávalók könnyen beszerezhetőségére. Ételekben is próbálok erre figyelni, de itt azért nem mondok le a finomságokról, még ha nem épp egészséges, akkor sem. Viszont a praktikusság a sütés-főzésnél is fő szempont (pl: házi instant palacsintapor)... no de haladjunk szépen sorjában, hátha többen váltok lelkes kotyvasztókká, ha a legegyszerűbbekkel kezdem.:)
Itt jegyezném meg, rögtön az elején, hogy a legtöbb recept nem saját találmány, szinte az összes netről van, vagy idős néniktől, esetleg itt ott módosítva a saját igényeinknek megfelelően.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése