2013-04-21

Áztató, folteltávolító, fehérítő teszt eredmény

Nos..egyértelmű győztes született.
8 órás áztatás után mindent bepakoltam a gépbe, kicsavarás nélkül. A dobba beleöntöttem még 2, 5 dl citromlevet (mert azt olvastam, hogy az nagyon jó, ha elszürkültek a ruhák). Amikor a program lejárt, már akkor láttam és éreztem a különbséget.
Mindkettő csapat fehéredett, DE a lepedő és a törölköző jóval látványosabb eredményt mutatott. Tehát a nyertes a citromleves, szódabikarbónás áztatás.
Megjegyzem, hogy a forró víztől semmi baja nem lett egy zokninak, és a kisgatyónak sem (még a nyomott piros mintának sem esett semmi bántódása), fehéredtek ugyan, de a zoknikkal nem vagyok megelégedve. Az egyik zokni ugyan ősrégi, a bokarésznél valami ismeretlen eredetű folttal, mint amikor oda begyűlik a sár, és aztán nem jön ki. (gyereké volt, szóval tényleg az a sejtésem, hogy valami pocsolya féle szennyeződés lehet). Az igazsághoz hozzátartozik, hogy ezt akkoriban mindennel próbáltam kiszedni (domestos, vanish szappan, vanis oxy action, flóraszept..szóval látott tényleg mindent)..de semmi, de semmi nem hozta ki. Aztán megtartottam, gondoltam, ha majd megint árokba mászunk szakadó esőben ez tökéletes lesz arra (aztán valahogy eltűnt a fiókban). Szóval az tényleg nagy csoda lett volna, ha egy kis ecetes forróvíz ezt megoldja. így ez a zokni emiatt (és azért, mert már kicsi) a kukában landolt.
Úgyhogy a citromleves, szódabikarbónás áztatásra biztatok mindenkit. :) Arányok az előző bejegyzésben, de ha csak zokni, fehérnemű kerül bele, elég jóval kevesebb víz is, a szódabikarbóna és a citromlé mennyisége viszont maradjon.
Eddig nem vettem észre, hogy szürkülnének az újabb ruhák, szóval nem tudom legközelebb mikor lesz szükség ilyen fehérítésre. Szerintem ezt sehol, senkinek nem kell minden alkalommal eljátszania, és talán az újabb elszürkülés is megakadályozható, ha mondjuk minden második vagy harmadik fehér mosásnál megy egy pohárnyi citromlé a dobba.






Szépen behabzik a szódabikarbóna és a citromlé.
Igazából azóta szinte mindent ebben áztatok, kifejezetten
jónak találom gyerek vagy férfi zoknik előáztatására. Nem utolsósorban
még fertőtlenít is. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése