2013-04-09

Kiegészítés

Ma reggel szembesültem vele, de még jó, hogy észrevettem, és ez eszembe juttatta, hogy mindenképp szóljak róla: 

Citromsav alatt mindig étkezési vagy gyógyszertári citromsavat értek, nem pedig a háztartásit. 
A bioboltban sajna egymás mellett van nálunk, az ára is egyezik, én meg csak bambán lekaptam a polcról. Ma reggel bontottam volna ki, mikor a hátulján az összetevőknél észrevettem, hogy háztartásit hoztam haza (mert bizony az elején ezt nem tüntetik fel külön).

Nos, a háztartási kiváló felülettisztító, meg jó vízkőoldó bizonyos oldata, azonban bőrirritáló, szemirritáló és toxikus anyagokat tartalmaz. Egyszóval: semmilyen olyan esetben nem alkalmazom, ahol érintkezhetek vele. 
Ha véletlenül egy receptnél a későbbiekben erre lenne szükség, azt külön fogom említeni. 
Szóval étkezési vagy gyógyszertári citromsav (bizonyos helyeken rákérdeznek, hogy citromsó? IGEN)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése