2013-04-21

Kopott fapadló fényesítése

Papámnál kipróbáltuk, szuper nagyon!

Fél liter meleg víz
4 evőkanálnyi almaecet (láttam ma 300 ft-ért is, szóval tévedésben voltam a drágaságát illetően, mivel én bioboltban 1000 ft-ért szoktam venni)
2 evőkanál olívaolaj

Ezeket összekeverjük, összerázzuk, majd egy tiszta ronggyal felvisszük a megkopott területre. (jó kicsit munkás, de még mindig olcsóbb, mint új fapadlót rakatni, ráadásul az ritka, hogy a teljes felület meglegyen kopva).
Várunk néhány percet, hogy ez a lötyi beivódjon a fába, majd egy másik tiszta ruhával kifényesítjük.



Nem ennyire melós egy másik keverék, ettől olyan ragyogó lesz a fapadló, de a kopások nem tűnnek el tőle:
2 rész olívaolajat elkeverünk egy rész citromlével, a felületre fújjuk szórófejes flakonból, majd áttöröljük tiszta ruhával.:)


Az ötletet szintén nem tudom melyik oldalon találtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése