2013-04-21

Porszívóba illatosító

Ti használtok? Na én igen..a bolti nemrég fogyott el, virág illatú kis patronok..nagyon szerettem.:D
Aztán nem vettem. Özön helyen olvasni neten, hogy egy vattapamacsra illóolajat csepegtetni, porszívóval felszívni, és szuper lesz.

Hülye vagyok, de ezt se nagyon hittem el..mert mégiscsak vattapamacs, azt gondoltam ahogy belepi a felszívott por, utána ott vagyok, hogy sehol.
Na de ma kipróbáltam. (nem én, hanem az ember:D)

Egy vattapamacsra csepegtettem citrom illóolajat (gondoltam ez jó erős illatú, könnyebben érhetek el vele eredményt, ha meg bejön, akkor még a levegőt is fertőtlenítem vele).

Hát fölszívta, én nem éreztem először semmit. Aztán a gyerek kiabál a konyhában, hogy mi ez a szag? (pedig nincs közvetlenül egymás mellett a konyha azzal a helyiséggel, ahol voltunk, a porszívó, az ember meg én).
Utána szépen elkezdtük érezni, és valóban átjárta az egész házat az illata.
Azt, hogy mennyit kell belőle csepegtetni, pótolni fogom a következő porszívózás alkalmával, most biztosra akartam menni, és sok sok olajat csepegtettem.:)))

Érdemes valami fertőtlenítő hatású olajat is használni (teafa, citrom, rozmaring, eukaliptusz..stb), vagy csak azt. Legközelebb keverni fogom a citromot valamilyen virágos illattal.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése