2013-04-21

Beszélgettem egy szerelővel

Konkrétan háztartási gépekkel foglalkozik. Mondtam neki, hogy milyen mosószereket, meg mosogatógépbe való port használok...stb. stb.
Azt mondta, hogy ezek teljesen megfelelnek a célnak, a gépeket nem bántják, annyi a lényeg, hogy nem minden gépnek ugyanazok az arányok jönnek be.
Gondoltam szólok hát, ha valami miatt nem érzitek tökéletesnek egyes szerek hatékonyságát, akkor nyugodtan próbálkozhattok az arányokon kisebbeket módosítani, variálgatni, mert tökéletes eredményeket lehet a hozzávalókkal elérni. Mindig csak egy dolgot módosítsatok, hogy mindig tudjátok mi az, amiből más mennyiséget tettetek bele.
Például nekem ma nagyon szennyezett edények voltak a mosogatógépben...csak belekanalaztam a tabletta tartályba 2 kiskanál szódabikarbónát és 2 kiskanál citromsavat (ha megnézitek az eredeti receptet, akkor látható, hogy a citromsav mennyiséget egynegyedről azonos mennyiségre növeltem). És komolyan mondom minden ragyogott, és semmit nem kellett utána újramosogatni, és a poharak is csillogtak. Szóval olyan ez, mint a főzés. Érdemes kísérletezgetni vele, aztán lehet, hogy néhány gépnek minden "főzet"  másként ízlik jobban.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése