2013-04-21

Stria elleni krém

Ezt használom kb. a terhességem felétől, bevallom túlzásba sem viszem, mert sokszor elfelejtem. De hatásosnak bizonyul.

Hozzávalók:
3 evőkanál finomítatlan kakaóvaj
2 evőkanál finomítatlan sheavaj
1 evőkanál hidegen sajtolt napraforgó olaj
1 evőkanál hidegen sajtolt szőlőmag olaj
fél evőkanál hidegen sajtolt csipkebogyó olaj (ez szerepel az eredeti receptben, de én mandulaolajat tettem bele ehelyett)
fél evőkanál növényi glicerin (elhagyható, viszont jobb lesz az állaga a krémnek)
2 kapszula E vitamin (kiszúrva, belecsepegtetve-tartósítás miatt)


Vizet forralunk egy edényben, ráhelyezünk egy üvegedényt, beletesszük a vajakat, és a gőz fölött megolvasztjuk őket. Hozzáöntjük az olajokat is, jól elkeverve benne. Legvégül adjuk hozzá a glicerint, ha akarjuk, és az E vitamint. Kihűlésig kevergetjük és jól záródó üvegbe töltjük.


A napraforgó olajat helyettesíthetjük olivával is persze, vagy akár azt is édesmandula olajjal válthatjuk ki.
Lukrécia oldalán találtam a receptet. Kismamáknak is ajánlják, és megelőzésre is, hízásnál, fogyásnál..stb. Azt persze biztosan tudja mindenki, hogy meglévő, kifehéredett striákat eltüntetni már nem lehet, viszont megelőzésben, és továbbterjedés ellen lehet mit tenni.

Javaslat: Hatásosabbnak bizonyul, ha más masszírozza be a bőrünkbe..:D ;)


Tele vagyok egyébként jobbnál jobbnak ígérkező újabb ötletekkel, de nem sok mindent teszteltem le belőle még. Kb. 2 és fél hét és újra magamban leszek a testemben, aztán amint erőre kapok, kipróbálom az új dolgokat, és teszem őket közzé..persze, csak amit arra érdemesnek tartok.

(jelenleg egy barátnőm tesztel egy igazán kitűnőnek ígérkező narancsbőr elleni krémet, ha jónak bizonyul, és én épp nem leszek, ő feltölti majd nektek azt is..hiszen a szuper
dolgok nem várhatnak.):)))

A recept innen van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése