2013-05-24

Hajpakolás a fényesebb, ragyogóbb hajért

 Erre a pakolásra még télen akadtam rá, de vagy nem volt hozzá itthon rum, vagy nem maradt ki tojássárgája, és csak ezért feltörni tojást nem akartam, se rumot venni.
Mondhatom, hogy már bánom. Hét elején ugyanis direkt csak ezért törtem föl a tojást, és direkt emiatt szereztem be rumot. (na jó, a fehérjét utána hozzátettem a reggeli rántottához a gyerekemnek).

Nem kell hozzá semmi más csak 2 tojássárgája és fél deci rum. Én egy pici üvegeset vettem, a legolcsóbbat. Gondoltam, ha nem jön be a pakolás, úgysem tudok mit kezdeni egy naaaagy üvegnyi rummal...;))

Ezeket összekeverjük, felvisszük a hajra és olyan 15 percig rajta hagyjuk. Ezután a szokásos módon hajat mosunk.
Nekem szőke hajam van, így arról nem tudok beszámolni, hogy sötét, festett hajat esetleg nem e fakít kissé az alkohol.
Úgy gondolom, hogy rövid hajra ennek a mennyiségnek a fele is elég lehet.


Az ötletet és a receptet itt találtam. Próbáljátok ki! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése